Vanaf 2023 zullen onze twee bekende merknamen Veranclassic en Poolhouse Plaza overvleugeld worden door een nieuwe naam en zullen wij naar buiten komen als Ostyn Home & Outdoor Extensions. Een nieuwe naam, een nieuw logo, een nieuw tijdperk én een nieuwe site ostyn.be

Veranclassic wordt Ostyn: reportage in Ondernemers van Voka-West-Vlaanderen

Ondernemers Magazine Voka West-Vlaanderen

Vanaf 2023 zullen de gekende merknamen Veranclassic en Poolhouse Plaza overvleugeld worden door Ostyn, een gloednieuwe naam waarmee de familie Ostyn vooral het familiale karakter van het bedrijf in de verf wil zetten maar ook hun naam wil loskoppelen van elke productcategorie. Een weldoordachte beslissing die de start betekent van een nieuw tijdperk voor het gerenommeerde bedrijf dat reeds een rijke geschiedenis heeft die teruggaat tot 1992.

Om deze nieuwe stap in de bedrijfsgeschiedenis toe te lichten, liet Voka West-Vlaanderen de familie Ostyn, meer bepaald Yvan Ostyn en zijn twee zonen Thomas en Laurens, dan ook graag aan het woord in het decembernummer van Ondernemers West-Vlaanderen. Het werd een prachtige reportage die ook op de cover de nodige aandacht kreeg.